Jebat oleh E-Man Sufi - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, July 6, 2017

Jebat oleh E-Man Sufi

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Novel ini sambungan dari Novel Bukan Kerana Aku Tak Cinta..
Lama juga Sha cari novel Jebat ini..
Bila dapat dan baca,  memang best..
Satu lagi garapan yang menarik dari E-Man Sufi..

Kisah cinta yang sempoi, thrill dan kelakar..
Gaya penceritaan E-Man Sufi berjaya membuatkan Sha baca novel ini dalam masa satu hari je..
Jebat mengisahkan perkahwinan antara Jebat dan Mastura..
Dugaan yang perlu dilalui oleh mereka berdua kerana ketidak jujuran Jebat.
Ditambah pula dengan konfliks dari pekerjaan Jebat sebelum ini..
Berjayakab mereka mengharunginya..
Kenalah baca.. 

Baca dan selesai pada 04.07.2017..


5 comments:

  1. Uisss kuatla baca buku... Naik berbulu dah mata ni tengok sha update selesai baca buku.. JELES tau...!!!

    ReplyDelete
  2. oh ada sambungannya pula ye cerita tu

    ReplyDelete
  3. yng drama tue kan..mesti best kan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..