EcoToy Pretend Doctor Nurse Medical Carry Case Medical Kit Role Play Set From Lazada - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, July 8, 2017

EcoToy Pretend Doctor Nurse Medical Carry Case Medical Kit Role Play Set From Lazada

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Mainan dah sampai..
Mainan ini Sha beli guna Voucher dari Celcom..
Macam mana nak dapat??
Senang je.. Top up Celcom anda..
Kemudian beli data internet..
Tapi Sha tak pastilah sama ada promosi ini ada lagi ke tak..
Sha beli masa awal Julai hari tu..
Mainan ini Sha beli pada 04.07.2017..
Dan pada 06.07.2017 mainan ini dah sampai dekat tangan..
Memang pantas dan cepat..
Suka Sha.. Servis bagus..
Mainan pun dalam keadaan yang baik..
Warna sama seperti dalam gambar..
Berminat?? Klik SINI.

Cantikkan.. Siap ada beg..

4 comments:

  1. Boleh laa main doktor2... he he he...

    ReplyDelete
  2. Bestnya kalau masa kecik2 boleh dpt mainan ni. Ye lah dulu cita2 nak jd doktor kan. Hehe

    ReplyDelete
  3. comel.
    time kakak2 kecik dulu, aida ada gak beli mainan gini.
    yg murah2 ajer la, sha.
    now rasa nyer ijat kurang minat. boy kan.
    more to kereta. senapang.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..