Jom Pinjam Buku - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, October 7, 2017

Jom Pinjam Buku

Assalamualaikum..
Hye semua..

Khamis (05.10.2017) Sha ke Perpustakaan Negara Malaysia (PNM) untuk buat pemulangan dan peminjaman buku..
Kali ini tak pinjam sampai 400 pun..
Sebab pergi berdua je dengan bos..
Tangan tak cukup.. Hehehe.. 

Kali ini memang rezekilah, sampai je dekat bahagian pinjaman berkelompok novel bukan main banyak.. Hehehe..
Cerah biji mata dibuatnya..
Buku baru.. Tajuk pun menarik..
Novel BI pun ohsem-ohsem..
Maka bermulalah sesi pemilihan buku oleh Sha dan bos.. 

Disebabkan bulan 12 ini cuti sekolah, maka kami lebihkan komik dan buku kanak-kanak..
Tapi memang cepatlah.. Dalam tempoh
2 jam je settle.. 

Settle dekat bahagian pinjaman, Sha dan bos ke bahagian terbitan dan ISBN..
Lepas tu baru kita gi makan..
Gerak balik dalam 1.45pm macam tu..
Sampai poli pukul 3 lebih..
Jointlah kawan-kawan yang tengah kena audit (audit dalaman sebelum audit SIRIM)..
Lepas je auditor balik, Sha terus punggah buku letak dekat troli..
Nanti senang, boleh terus katalog je.. 

 
Koleksi The Midnight Library

 
Novel-novel ohsem..

 

 
Antara komik kanak-kanak..

4 comments:

  1. Kat sini ada perpustakaan tak pernah singgah boleh pinjam ke nak g pinjam la nanti

    ReplyDelete
  2. wah bestnya kan pi library..nadia slalu gak pi public library kt kulim ni...teringin nk pi library kat sbrg jaya tapi tak smpai2 lagi.org kata besar dan banyak buku lg.

    ReplyDelete
  3. kalau2 la nurin nampak ni :)
    pasti dia happy abis-abisan, sha.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..