Filem Pendek : Odah - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, October 6, 2017

Filem Pendek : Odah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari tu Sha ada tertengok filem pendek bertajuk Odah..
Memang sempoi habislah ceritanya..
Kisah pasal Odah yang nak potong rambut pendek..
Persepsi mak dan juga orang kampung yang menganggap Odah nak jadi lesbian sebab potong rambut pendek..

Sebenarnya Odah nak potong rambut pendek gaya kumpulan penyanyi Feminin masa keluarkan album Kini..
Bukannya nak pendek macam tomboy pun..
Setelah mak Odah di pujuk dan di tegur oleh ayah Odah, akhornya mak Odah setuju Odah potong rambut pendek..
Comel dan nampak lebih semenggah..
Serius, walaupun pendek tapi bermesej..

Boleh tonton di SINI.

1 comment:

  1. Dah tengok dah.. Nampak kemas jer.. Bab angkat tong gas tu ekin memang tak boleh angkat

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..