Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Monday, September 4, 2017

Sing (2016)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila cuti je, bagi peluang anak-anak tengok kartun..
Mak dengan ayah tumpang sekaki..
Baru-baru ini kami tengok filem Sing..
Memang menarik..
Muzik mampu mengubah peribadi seseorang..
Muzik juga mampu memberi semangat dan kelansungan hidup..
Ceritanya ringkas tapi ada mesej..
Lagu-lagu yang ada dalam filem ini pun menarik..


4 comments:

  1. Hakak dah tengok jugak cite ni Sha. Kalau ikutkan, manalah suka cite kartun tapi dah anak yg nak tengok. Tak ingat dah macamana jalan cite dia

    ReplyDelete
  2. Ai bawa anak buah tengok cerita ni dulu.. memang best..

    ReplyDelete
  3. best ker sha..lama dah tak bawa anak tengok movie

    ReplyDelete
  4. cam menarik ni.. leh try tgk nnti..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI