Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, September 13, 2017

Mr. Pai Epal oleh Mardihah

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Permulaan novel ini memang sweet habislah..
Watak Izz Amir direka dengan kenakalan dan sweet sangat..
Yaya pula penuh dengan kegabraan (ada ke perkataan ini?)
Gandingan dua watak yang memberikan warna pada novel ini..
Sesuai sangatlah dengan tajuk dia..
Memang sweet macam pai epal..
Boleh senyum sorang-sorang bila baca..

Tapi masuk separuh novel, perasaan sedih dan marah mula bertandang..
Hubungan antara Izz dan Yana mula kacau bilau..
Semuanya kerana Umi Izz..
Sehinggalah Yana lari membawa diri..
Izz pula menderita kehilangan Yana..

Apa agaknya yang berlaku kepada mereka ya??
Mr. Pai Epal kisah mereka berdua..
Yang pasti kisah pasal Umi Izz, Jasmin, Fatin dan Ibu Yaya serta Yayasan Marjan akan bersambung kemudian..
Mr. Pai Epal milik Izz dan juga Yaya..
Jenuhlah nak tunggu sambungan dia..
Wargh!!! Nyesal baca..

Sha baca pada 10.09.2017 dan selesai pada 11.09.2017

5 comments:

  1. wah suka bc novel ye..dlu2 suka juga..skarang tk sempat..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha...nak tak nak ..kena cari juga kan

    ReplyDelete
  3. ada sambungan ke..lerr..novel macamni pun ada yea

    ReplyDelete
  4. Saya dah ada novel nie dan memang best la, tak rugi beli novel nie..

    ReplyDelete
  5. macam best je novel ni, nak kena cari ni..hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI