Koleksi Buku Bulan September 2019 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, September 27, 2017

Koleksi Buku Bulan September 2019

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak share koleksi buku yang Sha beli..
Isnin (25.09.2017) gaji masuk..
Sha terus bayar buku-buku yang memang Sha dah tempah..

Antara buku yang dah sampai pada hari Selasa (26.09.2017)
Cincin oleh Sha Hanim Ramli dan dua buku preloved dari koleksi Projek Seram..
Memang bulan ini Sha agak berhabis juga membeli..
Buku baru dan juga preloved..
Ada yang Sha dah baca tapi Sha beli untuk cukupkan koleksi..

 Siap berbalut cantik.. Suka Sha..

 Buku ini merupakan buku ke empat penulis ini yang Sha ada..
Buku-buku yang lain boleh tengok di SINI.

 
Salah satu sebab Sha suka beli secara terus dengan penulis.. Dapat signature penulis..

Buku-buku ini Sha dah baca, Sha beli sebab nak cukupkan koleksi Projek Seram Sha..
Sha beli preloved melalui group Whatsapp..
Sha dah ada 8 dari 16 buah.. Campur yang ini dah jadi 10..
Yeah!! Makin lengkap.. Boleh tengok tajuk-tajuk Projek Seram ini di SINI.

11 comments:

  1. tambah koleksi lagi ...
    mrs pip ni baru nak start baca buku Halusinasi yg beli kat Sha tempoh hari ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pun banyak lagi tak baca mrs pip.. Tapi tetap nak tambah koleksi..

      Delete
  2. Wah byknya koleksi. Selamat membaca sha

    ReplyDelete
  3. Bila la berpeluang nak jadi ulat buku semula ni... dulu suka juga membeli dan membaca buku...

    ReplyDelete
  4. Dtg blog sha ni membuatkan lea gile meroyan la.. Semua buku2 baru.. Hadoii.. x tertahan nafsu membeli ni.. Sabo jerk laa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Sha pula gile meroyan bila buka FB.. Macam-macam buku lalu lalang dekat timelines tu.. Hahaha

      Delete
  5. bestnya! dah lama Hana tak beli buku banyak-banyak, kena habiskan buku yang lain dulu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..