Jika Aku oleh Anna Lee - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, September 17, 2017

Jika Aku oleh Anna Lee

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel ini novel terbaru dari Anna Lee..
Sha suka watak Maliq dan juga Teja..
Klasik sangat nama Teja itu..

Yang pasti kisah kali ini pasal 'mind reader'..
Konspirasi jahat yang ingin mempergunakan mereka yang berbakat..
Penuh debaran, aksi dan persoalan..
Apa hubungan Maliq dan Teja?
Siapa pula Aidan yang tiba-tiba muncul..

Permulaan part pertama paling Sha suka..
Perkenalan antara Teja dan Maliq..
Salah faham dan juga pertembungan..
Akhirnya menjalin persahabatan..
Berjayakah hubungan Maliq dan Teja?

Kenalah baca Jika Aku..
Sha baca pada 15.09.2017 dan selesai pada 16.09.2017..

5 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..