Drama : Siapa Dia Sebenarnya - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, September 15, 2017

Drama : Siapa Dia Sebenarnya

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Sha baru dapat tengok drama ini..
Tengok pun sebab banyak feedback positif dari yang dah tengok..
Walaupun tidak dalam jangkaan Sha..
Tapi masih lagi okay.. 

Suspen dan menimbulkan tanda tanya..
Khalif/Kamal memang watak yang unik..
Ariana pula.. Macam mana ye nak cakap..
Menarik.. Teruja nak tahu penamatnya.. 

Suspen dan thriller yang best..
Adalah kurang sana sini..
Tapi jalan cerita masih berjaya menangkap Sha untuk terus menonton.. 

Kenapa pembunuh jadi pembunuh..?
Setiap yang berlaku pasti ada sebabnya..
Namun kita juga ada Allah..
Jangan terlalu hanyut dengan perasaan dendam dan marah.. 

Drama yang sangat menarik untuk ditonton.. 
Lakonan : Remy Ishak, Izara Aishah, Nina Iskandar, Dato Seri Shahreza, Salimah Mahmud, Zulkifli Ismail, Elly Mazlein


9 comments:

  1. hari apa dan jam berapa ye drama ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari Sabtu minggu lepas.. Dekat tv3.. Jam berapa tak pasti.. Sebab akak tengok online..

      Delete
  2. okay.. Remy Ishak.. wajib tengok.. hee~ online pun online la.. TOnton ade.. apedehal kan..

    ReplyDelete
  3. tengok drama..ni psiko betul watak lelaki ni..hidup dalam 6 perwatakan yg berbeza

    ReplyDelete
  4. Saya pun dah tengok drama nie, memula ingatkan perempuan yang bermuka parut tue psiko, skali remy ishak yang sebenarnya menjadi dalang.. huhu menakutkan la orang psiko camtu..

    ReplyDelete
  5. Kita layan gak cite ni hari tu.. Quite interesting for a thriller telemovie..

    ReplyDelete
  6. kawan Hana pun kata best! teringin nak tengok sebab dia tu jarang tengok drama/filem/telemovie Melayu. sebab tu teringin nak tau jalan citer macam mana :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..