Shoplinks.Asia

Saturday, August 5, 2017

Mengecat Perpustakaan #2

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini Sha sharekan hasilnya..
Setelah berpenat lelah mengecat..
Sampai sakit-sakit bahu dan tangan.. kikiki..
Alhamdulillah.. Semua cat itu dapat dimanfaatkan..
Cat yang dikatakan rosak pun berjaya juga digunakan..
Tiada pembaziran dan ruang dalam Perpustakaan makin ceria dan menarik..
Semoga makin bersemangat pelajar nak masuk Perpustakaan..

 
Dinding yang Sha usahakan bersama seorang lagi kawan..
Sebelum salotape dicabut..

 
Setelah salotape dicabut..
Walaupun menggunakan satu warna masih lagi menarik..

 
Pandangan dekat setelah salotape dicabut..

 
Masih belum siap sepenuhnya.. 

Yeah!! Dah siap.. Makin ceria dan menawan..

 
Cat lagi.. Cat sampai cat habis..

 
Asalnya kosong sahaja dinding tu..
Kemudian dicat warna coklat dan tiangnya hijau..


 Inilah hasil akhir..
Cat tu kami baling je ke dinding menggunakan berus..
Maka jadilah begitu..
Alhamdulillah.. Setelah dua hari, akhirnya siap juga..

2 comments:

  1. cantiklh sha kat tmpt mv ni nk cat kena minta kelulusan

    ReplyDelete
  2. Wahh cantik.. kretif jugak sha ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI