28 Faces of the Moon (2016) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, August 8, 2017

28 Faces of the Moon (2016)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak tengok Drama Korea..
Sha tertarik sebab drama ini bergenre misteri dan romantik..
Macam menarik je..
Episod pun tak banyak..
Ada 8 sahaja.. Cepatlah sikit nengoknya..
Lepas tu setiap episod 10 minit je..

Confuse Sha nengok drama ini..
Tunangnya mati.. Pastu jumpa wajah yang sama..
Kemudian bercinta, lepas tu rahsia terbongkar..
Tapi kerana cinta perkahwinan diteruskan..


4 comments:

  1. woww macam menarik. best tak drama ni kak sha? hehhee

    ReplyDelete
  2. tak pernah dengar lagi pasal drama ni. masuk list nanti ;)

    ReplyDelete
  3. Where can I watch it online? macam bestttt!

    ReplyDelete
  4. Nampak best jer drama korea ni kena layan gak ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..