Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

Sunday, July 9, 2017

Sampul Duit Raya Rare

Assalamualaikum..
Hye semua..

Korang dapat duit raya??
Sha pun tak dapat juga..
Yang dapat Amani & Imani..
Sha suka kumpul dan simpan sampul duit raya yang mereka terima..
Recycle semula bila nak ke kenduri kahwin..
Dalam banyak-banyak sampul yang bebudak ini terima, Sha terpikat dengan dua sampul ini..
Memang cantik dan rare..  Hehehe..

Satu awek jururawat bagi..
Sampul je dah boleh tau, kerja apa..
Yang satu lagi tak pastilah siapa bagi.. hehehe..
Tapi mesti dia kerja dengan PDRM kan..

16 comments:

  1. Cutemya sampul, hehehe~ suka jugakkkk~

    ReplyDelete
  2. wahh comelnya sampul yang jururawat tuuu >.<

    ReplyDelete
  3. memang comellah sampul jururawat tu

    ReplyDelete
  4. tahun ni CT Prasan mmg sampul lawa2.. sayang nak buang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. Suka rasanya bila nengok sampul2 nie..

      Delete
  5. aah btl bole guna balik kan sis =D

    ReplyDelete
  6. aida suka yg nurses tu.
    comel :)
    tu tempah sampul sendiri tu gamak nyer kan, sha.
    aida sampul memang x simpan.
    kemas. kuarkan duit. buang aje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tempah kot.. Sebab takde nampak jual..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI