Thursday, July 20, 2017

Pre-loved Novel #2 Update

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Ini update terbaru buku yang Sha preloved kan..
Kalau ada yang berkenan, bolehlah whatsapp (0192673703) ataupun email (coklat.funky@gmail.com) Sha..
Tinggalkan komen di entry ini pun boleh juga.. 

 Cinta seorang Kekasih - RM10
Alahai, Mat Salih! - RM10 (booked)
Imam Mudaku Romantik - RM10
 Kasih Bersulam Cinta - RM10
Aku Bukan Mistress - RM10
Cintamu Nadiku - RM10
Bloody Hell - RM15
Ada Hantu? - RM10
Akulah Si Jelita - RM10
Dia Bukan Arissa - RM10
Tempur - RM15
Fasad - RM15
Lindungi Aku - RM15

3 comments:

  1. wat masa ni minat nk bc novel xdak.dlu selalu jgk bc huhu

    ReplyDelete
  2. Peminat Novel mesti suka nikan....

    ReplyDelete
  3. alahai 😂😂😂 bukan rezeki sy skrg

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com