Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

Saturday, July 1, 2017

Cabaran Bulan Jun

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jun sudah berlalu..
Sekarang dah masuk 1 Julai..
Jom tengok buku apa yang Sha baca pada bulan Jun..

Sha berjaya baca sebanyak 14 buah novel..
Jumlah mukasurat pula ialah 5846
Satu pencapaian yang ohsem jugalah..
Sebab membaca dalam keadaan malas dan suka-suka..
Bulan ini kan bulan Ramadhan.. Masa banyak buat perkara lain..

Buku-buku Bulan Jun:-

1. Viva Sakura
    Zuliana Abuas
    NB Kara
    602 muka surat

2. Penanda Kubur Anira
    Hafiz Aziz
    Ilham Karangkraf
    192 muka surat

3. Amukan Jembalang Tanah
    A. Darwisy
    Buku Prima
    416 muka surat

4. Mesej
    Anna Lee
    Prolog Media
    536 muka surat

5. Sepatu Queen
    Maria Qay
    ACE
    308 muka surat

6. Kesumat
    Fitri Hussin
    Buku Prima
    390 muka surat

7. Kakak Kemboja
    Naim Tamdjis
    Buku Prima
    400 muka surat

8. Gigitan
    Zaifuzaman Ahmad
    Buku Prima
    416 muka surat

9. Projek Thriller Bayi
    Fitri Hussin, Syaida Ilmuna & Resmanshah
    Buku Prima
    448 muka surat

10. Musuhku Suamiku
      Zuera Rasiddin
      Fajar Pakeer
      412 muka surat

11. Projek Cinta Pilot
      Nia Azalea, Illya Abdullah & S. Kausari
      Alaf 21
      346 muka surat

12. Cinta Seorang Kekasih
      Elee Mardiana
      Alaf 21
      500 muka surat

13. Projek Seram Pokok
      Ebriza Aminnudin, Aziah Zainal & Syasya Bellyna
      Buku Prima
      416 muka surat

14. Novel
      Ebriza Aminnudin
      Buku Prima
      464 muka surat


 

7 comments:

  1. banyaknya.. best kalau ada banyak masa utk baca buku

    ReplyDelete
  2. All the best... byk juga buku2 dibaca...

    ReplyDelete
  3. All the best! Azam Julai nak banyak membaca jugak ni hehe

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  4. Cam mane la sha boleh habiskan buku yg begitu byk dalam masa sebulan.. Hadoii.. admire betol la..

    ReplyDelete
  5. bila baca entri sha ni, tetiba teringat zaman skola dulu.
    isi buku banci bacaan.
    aida ni dah le tak minat membaca.
    disuruhnya isi buku banci bacaan.
    sib baik adik pompuan aida johan membaca kat skola.
    tiru la buku banci bacaan dia :) hi hi hi...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI