Amani & Imani Main Masak-masak - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, July 31, 2017

Amani & Imani Main Masak-masak

Assalamualaikum.. 
Hye semua..


Kenangan zaman kanak-kanak ini.. 
Main masak-masak dengan batu, pasir, tanah dan rumput-rumput.. 
Kini giliran Amani dan Imani pula berkreatif.. 
Bukan selalu pun.. 
Bila balik kampung je mereka berpeluang melakukan ini semua..


8 comments:

  1. automatik rindu zman budak2 dulu..
    comel tgk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah.. Rasa macam nak joint diorang main lak.. kikiki

      Delete
  2. Teringat dulu kami siap pasang api sampai jiran report...haha sebab nampak asap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hamboi.. advanced sangat nie siap bakar-bakar.. kikiki

      Delete
  3. seronoknya main masak masak ni..
    teringat zaman kita kecil dahulu , main masak masak dgn anak jiran sebelah sebelah rumah ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Mrs Pip.. Kenangan zaman kanak-kanak..

      Delete
  4. teringat pulak zaman dolu2 kan.. main pondok2.. itu jerk permainan dulu2.. games ke interner ke semua tak de lagik time tu..

    ReplyDelete
  5. rindu zaman kita kecik2 dulu main rumah2

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..