Saturday, July 29, 2017

Aku, Kau & Cinta : Cinta Pandang Pertama oleh Artis-artis Komik-M

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini sha baca mengenai cinta pandang pertama..
Memang seronok sebab macam-macam garapan pasal cinta..
Tambah pula dalam bentuk komik..
Teruja pula mengenang cinta pertama..
Sekadar merehatkan minda..
Jom baca Aku, Dia & Cinta : Cinta Pandang Pertama oleh Artis-artis Komik-M..
serious seronok.. hehehe..

Sha baca dan selesai pada 26.07.2017..

Hak Milik Perpustakaan Negara Malaysia

10 comments:

  1. Sha dari cover pun kita tahu cerita dia mesti ada unsur humour..
    Rajin Sha pinjam buku, LZ salute.. Tabik spring gitu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Kerja dekat Perpustakaan, camnie lah LZ.. Pinjam buku bila tak boleh membeli..

      Delete
  2. Suka Pula tgk cover Tu. Comel

    ReplyDelete
  3. Alamak akak...saya kurang minat komik...tapi kalau komik doraemon saya layan jugak =)

    ReplyDelete
  4. Terkenang kisah lama... hahaha xD
    best bhaa kdg baca kisah cinta apatah lgi dlm bentuk komik haha xD

    ReplyDelete
  5. Dah lama tak baca novel. Kalau mula dah susah nak berhenti. Bila berhenti tak tahu pulak bila nak mula..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com