Koleksi Bulan Mei 2017 #4 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, June 1, 2017

Koleksi Bulan Mei 2017 #4

Assalamualaikum..
Hye semua..

Walaupun dah masuk Jun tapi sebab buku-buku ini Sha beli pada bulan Mei, maka ianya masih lagi dalam koleksi Mei.. Hehehe..

Buku-buku ini Sha beli direct dengan penulis..
Sebab buku-buku ini istimewa..
Memang koleksi Sha dan tak akan dijual..

Amukan Jembalang Tanah oleh A. Darwisy
Buku-buku karya penulis ini memang ohsem..
meninggalkan kesan dan pengajaran..

Istimewa sangat sebab ada nama Sha, tandatangan penulis dan coretan kata..

Buku Kedua ini Sha beli dari Sis illya Abdullah..
Dapat kapal terbang comel dan button badge cute..

Tandatangan kat dalam buku dengan nama Sha.. Pergh!! Ohsem okay..

8 comments:

  1. singgah sini nak usha koleksi buku akak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usha.. jangan tak usha.. kalau berkenan bolehlah cari dan beli..

      Delete
  2. saya jeles..!!! Sekian terima kasih!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Sila jangan jeles.. Lea pun banyak buku juga kan.. hehehe

      Delete
    2. hahahaa banyak tp x sebyk buku sha.. tetao nk jeles jugak..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..