Shoplinks.Asia

Friday, June 9, 2017

Dracula Untold (2014)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha dah cuba tengok dah cite nie dua tiga kali gak sebelum ini..
Tapi suku je.. Aysik tak habis je.. Hahaha..
Semalam baru berjaya tengok sampai habis..
Menarik juga filem ini..

Menarik dari segi jalan cerita dia..
Hero dia pun not bad juga..
Kalau ikutkan citer nie fantasi je..
Horror fantasi.. Tapi maksud dia Sha suka..

Seorang ketua keluarga dan juga pemerintah yang sanggup berkorban demi keselamatan keluarga walaupun cara tu salah.. Tapi akhirnya dikhianati oleh rakyat dia.. Memang kena soundlah rakyat-rakyat dia.. Kalau tak kerana dia berkorban, tak denya rakyat dia terselamat.. Tapi yellah orang jahat, akal dia banyak.. Akhirnya isteri dia terbunuh dan anak dia kena tangkap.. Masa nielah dia memang betul-betul bertukar jadi jahat.. Pergh!! Ganas juga vampire dia.. Cuma aksi ganas tu tak adalah melampau sangat... Ending filem ini macam nak bagi tahu ada sambungan.. Best juga kalau dia buat sambungan.. Boleh tengok Dracula tu lawan Vampire yang dalam gua tu.. Mesti dasyat..

Sumber gambar : Google Image..
Sinopsis filem, klik SINI.

7 comments:

  1. wooowooo.. Cam menarik cite ni sha... kene tgk jugak ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best Lea.. Sha suka pengajaran yang disampaikan..

      Delete
  2. alaaa, kalau ada sambungan tu buat sy tertunggu2 😂

    ReplyDelete
  3. wow bestnya ...lama tak tgk ceta dracula

    ReplyDelete
  4. best..lama MV tak tengok ceta dracula

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI