Shoplinks.Asia

Monday, June 5, 2017

Basikal di Kampung

Assalamualaikum..
Hye semua..

Balik kampung, atok dah ready basikal pink untuk Amani dan Imani..
Ayat Imani "Adik tak nak warna pink.. Adik nak warna purple.."
Jenuhlah atok nak cari basikal purple pula..
Tak nak kongsi lak tu.. Hahaha.. Nak tergelak pun ada..
Malam nak balik tu, dia nak angkut basikal tu sekali..
Jenuh pujuk cakap basikal kena tinggal kampun..

Yelah, Sha duduk kuarters.. Bukannya ada masa pun nak mengayuh basikal tu..
Jadinya biarlah kat kampung.. Sesekali balik, adalah nak dimain..

Basikal Pink..

Amani gigih belajar kayuh basikal..

12 comments:

  1. alolo..comelnya basikal pink tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. cucu perempuan kan.. pink je lah kalernya..

      Delete
  2. Untunglah atuk belikan basikal.
    Maknanya kena selalu balik kampung tenguk atuk.

    ReplyDelete
  3. Seronok dpt basikal. Teringat zaman kecik2 dulu. Pantang nampak basikal, mesti nak bawa. Basikal besar pun basikal besar lah.

    ReplyDelete
  4. comel je basikal dia tu...pink kaler. hihi.

    ReplyDelete
  5. Lea pun nk beli jugak basikal se utk budak kecik tu.. Tp tak pergi usha lagik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah.. lehla main basikal sesame nanti..
      (Cam duk sebelah umah je.. hehehe)

      Delete
  6. comelnya..syamimi pula cakap mama belikan adik basikal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. nanti bolehlah belikan untuk syamimi ye mv..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI