Terukir Cinta oleh Anna Lee - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, May 10, 2017

Terukir Cinta oleh Anna Lee

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hujung minggu Sha sambung membaca..
Berjaya gak habiskan baca buku ini..
Lama dah Sha beli tapi simpan je..

Kebetulan hari tu dah baca cerita pendek Anna Lee dekat Wattpad..
Terus fall in love..
Tu yang start baca novel ini..

Memang menarik..
Persoalan yang ditimbulkan berkaitan perhubungan antara kekasih..
Kalau betul dah sayang kenapa nak kena tunggu..
Kenapa tiada rasa keterujaan dalam perhubungan..

Tapi bila hati dah betul suka..
Setiap saat senyuman bermain dibibir..
Rasa bahagia menghiasi jiwa..
Nampak macam biasa-biasa je..
Tapi luar biasa novel ini..

Nice sangat.. Tahniah buat penulis..
Sha baca dan selesai pada 07.05.2017

9 comments:

  1. Sha, boleh pinjam tak novel ni? Siqah cari novel karya Anna Lee tapi dah takde. Huhu. Dah takde terbit yang baru pulak tue..

    ReplyDelete
  2. macam best je novel ni. cover novel pun sedap mata memandang. bilalah rajin nak baca novel hehe

    ReplyDelete
  3. Happy reading and happy holiday Sha =)

    ReplyDelete
  4. Hoh.. mane nak cari novel ni?? cam menarik..

    ReplyDelete
  5. Nak kena baca sinopsis di belakang dulu baru timbul nafsu sy nak baca. Sebab sekarang ni sy dah memilih novel untuk dibaca 😂

    ReplyDelete
  6. MV tak pernah lagi baca hasil tulisan beliau

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..