Shoplinks.Asia

Tuesday, May 16, 2017

Lindungi Aku oleh Khairul Naim

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buku ini dah lama Sha beli..
Sha beli dekat MPH Online..

"Dia milik aku... Dia bersama aku.."

Kisah yang agak misteri dan sedih pada permulaannya..
Apakah yang sebenarnya berlaku pada Dharma??
Kenapa hanya Meriam yang terselamat??
Memang misteri..
Bertambah misteri bila semua yang ganggu Meriam menerima petaka..
Apakah sebenarnya yang berlaku??
Betul ke Meriam bukan manusia??

Suka Sha baca kisah dari Khairul Naim ini..
Banyak persoalan yang ditimbulkan..
Membuatkan otak kita berkerja keras menafsir apa yang berlaku..

Yang tak bestnya cerita agak tergantung..
Kena tunggu sambungannya dalam "Percayai Aku"..
Harapnya akan keluar dalam masa terdekatlah..

Sha baca dan selesai pada 14.05.2017

4 comments:

  1. Aloh.. kalau ada sambungan ni yg tensen.. Tunggu keluar kedua2nya baru best nk baca sekali gus..

    ReplyDelete
  2. mesti best kan cerita sehari pun dah habis baca

    ReplyDelete
  3. kena tunggu next novel pula ye sha. confirm kena beli tu sebab dh tergantung ceritanya.

    ReplyDelete
  4. Rasa macam tak tenteram hidup baca novel yang best tapi tergantung 😂 nasib baik sambungan nak keluar

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI