Jawapan Kepada Soalan di GA Sha - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, May 24, 2017

Jawapan Kepada Soalan di GA Sha

PENGUMUMAN PEMENANG PADA 25.05.2017
TAHNIAH PADA YANG MENANG
Assalamualaikum..
Hye semua..

Terima kasih sudi jawab soalan yang Sha bubuh di GA Pikachu Lugage Tag,,
Dekat sini Sha bubuh jawapan yang korang bagi..
Insya Allah, Sha akan pilih dua untuk berikan hadiah..
Hadiahnya ialah Sebuah buku dan sehelai tudung bawal..
Tanda terima kasih sebab sudi menjawab..
Sha guna random.org ye untuk pilih pemenang..

Sha akan update jawapan dari masa ke semasa ye..
Mengikut penyertaan..




 JM - BelogsJM

 


 

Miss Banu - Miss Banu Story


 Nour - Blog Nour Adieb


 Noor najwa - Blog Cik Purple

Sya Nissa - Blog Syanissa

 


 


Anis Khalilah - Blog Antara Aku dan Kau


 Pokcik - Blog Pokcikblogger


Hani Fadhlina Abdul Rahman - Blog Jom Bercontest

Kin Naz - Blog Love Is Simple


Shikin Razali - Blog Starlavenderluna


Syah - Blog Finding The freedom


Julia Jamaludin - Blog Kasih Juju


Auni Liyana : Blog Auni Liyana


azman Arsad :Blog Jom santai Aje


Fatini Shukri : Blog FatiniShukri


Sayidah Napisah : Blog sayidahnapisah.com

 
Mohd Noor Shawal : Blog Mohd Noor Shawal


Hadiah Tambahan
Sebuah novel

Sehelai tudung

20 comments:

  1. TAHNIAH KPD YG TERPILIH...

    ReplyDelete
  2. Wah, ramai jugak yang jadi peserta.. =)

    ReplyDelete
  3. wahhh.. semua jawapan menarik.
    goodluck semua :)

    ReplyDelete
  4. wahh, banyaknya jawapan. nasib random.org yang pilih.. kalau tak dah rambang mata nak pilih pemenang kan.. hihi

    ReplyDelete
  5. tak sabar nak tahu pemenang . hehe

    ReplyDelete
  6. good luck ! heheh menarik ga ni sis ^^

    ReplyDelete
  7. Perghhh ramai gile tu.. hehe.. gutluck pada semua ye..

    ReplyDelete
  8. aah ju pun stuju kalo hadiah buku. dpt latih diri rajin mbaca smula=)

    ReplyDelete
  9. Jemput join giveaway RM200 shopping credit dari SGshop :)
    AyueIdrisXSGshopMalaysia Giveaway

    ReplyDelete
  10. Good luck shahida semoga berjaya

    ReplyDelete
  11. semua jawab suka...wah tajuk novel tue menarik...

    ReplyDelete
  12. Tahniah Sha....ramai yg feedback

    ReplyDelete
  13. Tudung tu lawa. Milik siapakah

    ReplyDelete
  14. Yeayy, nama saya dah masuk dah... Thanks kak Sha...

    ReplyDelete
  15. bgs juga ramai bagi respon kan. kita pun dapat perbaiki apa yg kurg dan kekalkn apa yg baik =)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..