Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Monday, May 29, 2017

Imani dan Sekolah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Imani dah mula buat perangai..
Tak mahu ke sekolah..
semuanya bermula disebabkan kelas 4 tahun terpaksa berpindah rumah..
Kelas 4 tahun sekarang ini, asalnya rumah taska (untukn baby sehingga kanak-kanak 3 tahun)..
Tapi taska dah ada rumah baru dan pelajar PASTI semakin ramai..
Sebab tu kelas dah diasingkan dan taska dipindahkan..
Namun disebabkan ada masalah dengan Jabatan Kebajikan Masyarakat mengenai alamat, maka terpaksalah mereka bertukar tempat...
Taska kembali ke rumah asal dan pelajar 4 tahun ke rumah taska..
Yang jadi masalah bila Imani tak nak..
Dia lebih suka ke rumah yang sebelum ini..
Jenuhlah memujuk setiap pagi..
Ada je upah yang perlu diberikan untuk memastikan Imani ke sekolah..
Pagi je mesti dia menangis.. Sha lah stress nak menyiapkan dia..

Macam-macam ragam pagi Imani..
Ini kisah minggu lepas..
Minggu nie dah start cuti sekolah..
Seronoklah dia setiap pagi sebab tak payah ke sekolah..
Sha hantar rumah pengasuh..

7 comments:

  1. alahai siannya dia///terpaksa pindah//

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah.. nie nanti buka sekolah balik pula dia meragam..

      Delete
  2. Anak anak memang seronok cuti sek...hihi

    ReplyDelete
  3. Anak2 saya pun anta ke PASTI.yg si adik 4 thn..time cuti2 sekolah pun nk g sekolah.rindu kt muallimah katanya

    ReplyDelete
  4. dah beralih tempat rasa tak seronok agaknya tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI