Demimu EKSA - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, May 18, 2017

Demimu EKSA

Assalamualaikum..
Hye semua..

Dekat tempat kerja SHa sekarang ini tengah audit EKSA..
Bermula dari 17-19 Mei..
Pergh!! Teruk betul penangan EKSA ini.. hehehe..

Macam-macam nak kena buat..
Keseragaman.. Imej korparat..
Dalam masa yang sama kebersihan nak kena tiptop..

Memang seronok kalau buat bersama-sama..
Kerja berat jadi ringan..

Prosuder pemadam api..

Tag untuk suiz lampu..
Ini sebelum..

Senarai bahan stor nak kena update..
Label belah dalam dah siap..
Label kat pintu je nak bubuh..

Tempat kerja korang, buat EKSA juga ke?
Eh.. Lupa lak.. EKSA ni upgrade dari 5S..
EKSA nie maksud dia Ekosistem Kondusif Sektor Awam..
Pensijilan oleh MAMPU.

2 comments:

  1. lebih rumit dari 5s bagi MV lah

    ReplyDelete
  2. Oh kiranya 5S ni masih ada la ye.. cuma di naik taraf ke EKSA rupenye..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..