Wordless Wednesday #59 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, April 19, 2017

11 comments:

  1. Replies
    1. Belum lagi.. tak tersinggah ke 7E.. hehehe

      Delete
  2. Hari tu anak baru beli Slurpee....tapi tak taulah pulak ada contest. Rugi pulak rasanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe kak.. nanti boleh beli lagi.. lambat lagi tamatnya nie..

      Delete
  3. Alamak slurpee.. Ritu p 7E dekat caltex nak beli slurpee tapi mesin dia tak wujud lagi kat situ.. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. ada sesetengah tempat mesinnya dah rosak.. sedih rasanya..

      Delete
  4. Replies
    1. Sha pun.. kadang2 teringin baru beli..

      Delete
  5. lama jugak ler x membeli slurpee ni, sha.
    rasa nyer bertahun2.
    anak2 aida x pernah kot!
    sebab ia nyer sejuk dan ada pewarna. tu yg aida x bagi diorang minum.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..