Takut Ke Baca Novel Seram? - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, April 20, 2017

Takut Ke Baca Novel Seram?

Assalamualaikum..
hye semua..

Sha memang peminat novel-novel seram, thriller, psiko dan ganas..
Selalunya baca novel Bahasa Inggeris..
Tapi kebelakangan ini sha pilih untuk baca Novel melayu..
Novel-novel melayu sekarang pun makin dasyat..
setanding novel Bahasa Inggeris..

Selalunya sha baca dan habis..
Tak adalah terbayang ke or apa ke..
Tapi kerana satu komen ini.. Sha mengalami kekacauan jiwa.. hehehe

Sha baca komen ini kebetulan suami Sha outstation..
Selalu tu memang tak ada apa..
Tapi kali ini komen tu berjaya mengganggu..

Sha baca komen tu, kemudian Sha baca novel seram bertajuk Mannequin..
Malam tu Sha alami peristiwa aneh..
Nak tidur tu terdengar-dengar bunyi bukan-bukan..
Tapi buat tak layan je..
Kul 3 pagi, Sha bangun buatkan Imani susu..
Masa ini tetibe nampak lampu bilik belakang menyala..
Terus masuk bilik.. sedapkan hati, encik suami balik kot..
Padahal Encik suami baru je pergi malam tu..

memang kelakar lah bila ingat balik..
Padahal Sha lupa nak tutup lampu tuh..
Adoilah.. Komen tu memang berjaya buat Sha rasa seram..
Hahaha.. Sadis rasanya..

 Inilah komen yang bertuah tu..
Hehehe..

6 comments:

  1. Haha...terbawa2 juga kan perasaan tu ....

    ReplyDelete
  2. Kalau ana terlebih2 bayang tu. Semua pun rasa ada yg memerhati. Haha

    ReplyDelete
  3. hahaha....mv pula lain bila baca novel mcm ni..terbawa ke tidur hahaha

    ReplyDelete
  4. hahhaa.. jahatnye budak kecik ni menakutkan kak sha.. kikiki..

    ReplyDelete
  5. Kengkadang terbayang juga yang seram2 time baca novel seram. Cecepat masuk tidur 😂

    ReplyDelete
  6. novel ok lagi..kalo filem taknak tonton..macam conjuring..takut teringat2..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..