Mannequin oleh Illya Abdullah - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, April 17, 2017

Mannequin oleh Illya Abdullah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Beli, balut dan baca pada 14.04.2017..
Berjaya selesaikan pembacaan pada 14.04.2017..

Memang terbaik lah garapan sis Illya kali ini..
Bukan cerita biasa..
Bagaimana dendam berjaya mengubah manusia menjadi sangat kejam..
Dendam umpama racun yang memakan diri..
Memang tak boleh nak jangka yang watak tu adalah dalang sebenar..
Langsung tak terjangkau pemikiran..
Ku sangkakan yang baik itu jahat rupanya yang jahat itu terlalu pandai dan bijak bermuka-muka..

Tahniah buat Sis Illya Abdullah untuk novel yang ohsem ini..
Semoga terus berkarya..

8 comments:

  1. berlambak da jual novel seram skg ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun..
      nak murah cari preloved..
      Nak baru, beli online or pesta buku

      Delete
  2. Arghhh x sabarii laa nk baca buku ni... 😣😣😣😣

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kan.. tgk cover dah boleh bayang isi dia.. hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..