Shoplinks.Asia

Friday, April 14, 2017

Barang Dari EzBuy

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Barang-barang yang sha beli dari EzBuy dah sampai..
Walaupun tak semua.. Barang dari Malaysia tak sampai lagi...
Jangkaan sampai 17.04.2017 tapi sampai pada 13.04.2017..
Gembira rasanya..

Barang-barang ini sampai dalam keadaan selamat..
Dari Guangzhou, China kalau tak salah Sha..
Sha beli pada 04.04.2017.. Penghantaran bermula 08.04.2017..

Perjalanan barang..

Barang ini tak ada. Awal-awal dia dah reject dan pulangkan balik duit..
Katanya kalau nak beli yang ini kena ada nilai minimum..
So sebab Sha beli tak sampai nilai yang dia tetapkan, dia rejectlah..

 
Barang dah sampai..
Tengok parcel pun tahu dah dari mana kan..
 
 
Inilah isi dalam dia..
2 kotak pensil
8 paket pemadam dan satu pengasah pensil..
Kemain lagi beli alat tulis dari Guangzhou China.. Hehehe..

8 comments:

  1. jauh beli stationery tu Sha. hehe

    ReplyDelete
  2. Jauhnyaaa borong alat tulis, hahaha. murah ke kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolehlah Mai.. Kalau campur postage tak berbaloi.. kena pandai pilih..

      Delete
  3. Murah tak?
    Tak pernah lg terjah website ni..
    Dulu mrs pip selalu memborong di taobao.com ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. EzBuy ni collaborate dengan taobao kot.. sebab bila search EzBuy dia keluar ayat nie.. "ezbuy.my - global shopping and deals, Taobao, Amazon and many more"

      Delete
  4. Cam syiokk jerk soping kat Ezbuy tu... kene terjah ni..

    ReplyDelete
  5. jauhnya sha....harga tue campur shipping dah ker

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI