Sunday, February 12, 2017

GIVEAWAY PRE-LOVED BUKU 2017 by KimChaa

Assalammualaikum..
Hye semua..

Akhirnya yang Sha tunggu-tunggu dah muncul..
GIVEAWAY PRE-LOVED BUKU 2017 by KimChaa..
Nape Sha tunggu??
Buku kot.. Mestilah tunggu..
Korang kalau suka buku, jomlah joint..
Kalau tak suka pun, manalah tahu lepas menang buku tetiba korang jatuh cinta dengan buku macam Sha..

Buku Idaman Saya ialah Paranoia dan Selumbar..

Saya nak menang buku Paranoia dan Selumbar sebab Saya suka tajuk buku ini iaitu satu perkataan dan review yang ditulis KimChaa.. Saya juga telah berjaya memiliki buku Paranormal Along kepada Paranoia jadi saya mesti dapatkan Paranoia.. Last but not least adalah kerana buku is my lovers, my passion and my best friend.. Tolonglah pilih saya sebagai pemenang..
Giveaway Berlangsung 11.02.2017 - 04.03.2017

17 comments:

  1. Good luck kak sha! Memang tunggu juga ga nih. Haha. Lepasni nak join~ :D

    ReplyDelete
  2. Allah yftah alaikum .. moga berjaya kak ^_^

    ReplyDelete
  3. Mmg betul fanatik Novellah Sha ni hihi

    ReplyDelete
  4. Good luck kak! Nk test jgk haha

    ReplyDelete
  5. good luck :D
    http://mellyacrayola.blogspot.my/2017/02/giveaway-pre-loved-buku-2017-04032017.html

    ReplyDelete
  6. hai awak , selamat petang

    saya singgah dari segmen yang sama

    http://thezafirahnazri.blogspot.my/2017/02/giveaway-pre-loved-buku-2017.html

    selamat berjaya okay !

    ReplyDelete
  7. singgah dari segmen yang sama.... goodluck :D

    http://sishawa.blogspot.my/2017/02/giveaway-pre-loved-buku-2017.html

    ReplyDelete
  8. 🌸💓🌼Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...🌸💓🌼

    #jombercontest
    #kisahhidupku

    ReplyDelete
  9. terima kasih sebab join GA :) . minta maaf sebab lambat umum pemenang :) Petang @ Malam nih, saya update pemenang ye :)

    ReplyDelete
  10. tahniah3x... :D selamat membaca

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI