Terpilih Untuk Review Novel Baru Ilham Karangkraf - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, January 24, 2017

Terpilih Untuk Review Novel Baru Ilham Karangkraf

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha terjumpa pos ini secara tak sengaja di FB Cik Ilham Karangkraf.. Pos ini menawarkan 3 buah buku kepada 3 orang bertuah untuk direview.. Sha pun tak tunggu, terus e-mail dengan harapan akan terpilih.. Sha e-mail pada 12 Jan 2017 tu juga..
Alhamdulillah.. rezeki.. Sha terpilih.. Sekarang menanti ketibaan buku Penanda Kubur Anira oleh Hafiz Aziz sahaja..

Terpilih Untuk Review Novel Baru Karangkraf
Pos yang menawarkan buku percuma untuk direview oleh Cik Ilham Karangkraf..

Terpilih Untuk Review Novel Baru Karangkraf
Buku inilah yang akan Sha terima.. Buku seram dengan konsep baru.. Nantikan review Sha ye kengkawan..

Terpilih Untuk Review Novel Baru Karangkraf
Sha dapat emel balas dari Ilham Karangkraf pada 20.01.2017 mengatakan yang Sha terpilih.. Alhamdulillah.. Tak sabar nak terima buku..

20 comments:

  1. wahh tahniah sha..xtau pun pasal ni..huhu..if not mesti join gakk..hehe bestnya dapat buku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Irda.. Sha pun kebetulan je terjumpa pos tu.. hehehe

      Delete
  2. ai memang ikuti novel ni ... mmg bc kat karagkraf pun .. not bad ....
    cerita mengenai keturunan ...flashback ... tp menarik ....
    klu dpt nanti tak sabar nk bc review shahida

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha tak ikut kat Ilham Karangkraf tu.. wah!! Memang bestlah eh citer dia.. tak sabar nak baca..

      Delete
  3. Tahniah Sha. Bab2 review buku nie takde sapa boleh kalahkan Sha. Hehe 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Tq Ana..
      Sha masih belajar lagi..

      Delete
  4. Seronoknya kak sha,tak sabar nak baca review kak sha nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sha pun tak sabar nak share review buku nie..

      Delete
  5. tahniah kak sha.. bestnya dpt buku..

    ReplyDelete
  6. Tahniah.... Rajin membaca ni... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih.. hehehe.. hobi masa lapang..

      Delete
  7. Tahniah!
    Inilah ulat buku sebenar :-)

    ReplyDelete
  8. bestnya ! tahniah kak sha..rajin review so rajin la dpt buku free ^_^ suka tgk ..buku lover betul kak sha nie

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..