Segmen Ice Breaking by Mellya - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, January 25, 2017

Segmen Ice Breaking by Mellya

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint segmen ohsem nie..
http://mellyacrayola.blogspot.my/2017/01/segmen-ice-breaking-version-10-by-mellya.html
Start : 24th January 2017
End : 31th January 2017

Facebook : Sha Mohamed
Instagram : kasih_shadz
Twitter : shadzul
Wattpad : shahida_amani
Goodreads : Shahida Dzulkafli

Entry pasal diri Sha pula, boleh baca kat sini:-
Day 1 - Cabaran 5 Hari Blogging : Siapa Anda ?
Cabaran 7 Hari Blogging - #1 Kenapa buat Blog?
 
Kalau korang nak tau.. Sha memang sangat suka pada buku...
Dalam blog Sha nie banyak review pasal buku dan juga penulis..
Selain dari itu.. Sha juga sangat suka Drama Korea dan Rancangan Realiti Korea..

8 comments:

  1. Tag : https://belogsjm.blogspot.my/2017/01/perjalanan-sebagai-seorang-blogger.html

    ReplyDelete
  2. hehe mellya tak rajin sgt baca, tapi bab tengok drama tu samala kita :D
    Thanks sudi join
    https://mellyacrayola.blogspot.my/2017/01/senarai-peserta-segmen-ice-breaking-by.html

    ReplyDelete
  3. Singgah dari segmen yang sama 😘 Kalaulah elsa macam akak jugak yang ulat buku hehe

    Read mine ❤️ http://elsaalicious.blogspot.my/2017/01/segmen-ice-breaking-by-mellya.html?m=1

    ReplyDelete
  4. slmt bersegmen! nnti nak join..hihi..skrg x smpt nk bca buku dh..ceewah..hbis tgk cite korea pulak >.<

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..