Shoplinks.Asia

Sunday, January 15, 2017

Minggu Kedua Imani di PASTI

Assalammualaikum..
Hye semua..

Minggu nie dah minggu kedua sekolah..
Macam-macam ragam Imani..
Isnin dia tak nak pergi sekolah..
Menangis dekat depan pintu..
Sha tinggalkan je..
Sha yakin cikgu boleh pujuk..
Petangnya pula dia tak nak balik..
Ayah datang amik baru okay..
Bila tanya kenapa nangis pagi tadi, dia jawab
"Adik tak nak gi sekolah tu.. adik nak gi sekolah mama Shima.. "
Alahai Imani.. tu bukan sekolah.. tu Taska..
Macam-macam akal dia..

Pagi selasa, rabu dan Khamis pun sama..
Pagi okay je dari rumah..
Sampai PASTI tak nak turunlah..
Buat muka lah..
Merajuklah.. Adoi..
Pening Sha tengok kerenah dia..
Imani.. Imani..
Balik okay je.. Happy..

Hope dia akan okay-okay je lepas nie..

2 comments:

  1. ehh ehh cam anak tomok jerk gayanyee.. hehehe

    ReplyDelete
  2. xpa lepas ni oklah..syamimi alhamdulillah ok sahaja

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI