Kursus Awal Tahun - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, January 26, 2017

Kursus Awal Tahun

Assalammualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah..
Walaupun baru berapa minggu berkerja Sha dah berjaya mengumpul 3 hari kursus..
Harapnya berjayalah Kursus tanpa perlu pergi jauh-jauh..
Zaman tengah gawat-gawat nie payah kalau kena kursus jauh-jauh..

Kursus yang first buat dekat Perpustakaan je..
Kursus Pengurusan Fail Pentadbiran Perpustakaan - 2 hari..
Yang satu lagi tu bahagian pentadbiran PSAS yang buat..
Kursus Penyediaan Fail Meja - 1 hari je..

Tinggal lagi 9 hari je Kursus yang perlu dicari..
Awal-awal ini memang kena merancang kursus..
Perpustakaan Negara Malaysia pun belum mengeluarkan senarai kursus..
Kalau tak ada juga memang Sha pergi dekat INSTUN jelah..
Senang, dekat dan tak payah nak keluar duit banyak..

Kawan-kawan dah ada yang pergi berkursus ke??

14 comments:

  1. Ana last attend kursus time diplona dulu. Lamanya tak pergi kursus selain kursus kahwin. Haha

    ReplyDelete
  2. Nak penuhi kpi elok rancang dari awal tahun kan Sha
    .
    Tak adalah kalut sangat hujung tahun nanti
    .
    😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Mazni.. nanti ujung tahun tak adalah stress.. hehehe

      Delete
  3. takda lagi setakat ni kalo ju btw selamat bkursus =)

    ReplyDelete
  4. Murni blom ada kursus lg tahun ni..tp lps cuti CNY ni berduyun2 laa dia mai

    ReplyDelete
  5. Ekspress btul kak Sha..Saya pun blum pegi mana-mana kursus lagi.. huhu JBPM blum keluarkan senarai kursus, PNM pun blum kluar jugak lagi... hurmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebetulan je Shikin.. Tu la.. masih menanti PNM punya kursus..
      Tak keluar-keluar lagi..
      Padahal dah nak Feb dah nie..

      Delete
  6. wah..mv tak ada lagi..lagipun tahun ni kena urus anak2 sekolah memang x dan nak kursus

    ReplyDelete
  7. kursus..oooh..kursus yg prnh pergi kursus kawen je..hahaha

    ReplyDelete
  8. Aik.. kene kumpul 10 hari ke?? Bukan wajib 7 hari je ke.. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..