Shoplinks.Asia

Monday, January 16, 2017

GIVEAWAY: JOM BACA BUKU - NOVEL PERCUMA!!!

Assalamualaikum..
Hye semua..


http://akusipeminatbuku.blogspot.my/2017/01/giveaway-jom-baca-buku-novel-percuma.html
 Tamat pada 28.02.2017

Review Novel Pilihan Sha - Town Mall oleh Hasrudi Jawawi
Seriously seram.. Saat kau mula membaca novel Town Mall ini kau dah terasa keseramannya. Sedari awal kau akan dihidangkan dengan lauk keseraman yang boleh membuatkan bulu roma kau tegak.. Kau akan mula mengumpul klu dan tanda untuk lebih memahami cerita Town Mall ini. Cerita dia sebenarnya mengisahkan seorang perempuan yang mati dibunuh. Punyalah ramai yang tau pasal perempuan tu tapi mereka buat xtau je. Kerana sikap tak endah merekalah, tragedi demi tragedi berlaku.. Kematian demi kematian.. Keseraman nya terletak pada gangguan yang sangat extreme.. susah juga nak jangka yang mana manusia, yang mana makhluk tu..

GIVEAWAY: JOM BACA BUKU - NOVEL PERCUMA!!!

14 comments:

  1. bila baca ssuatu buku, Kdg2 rasa mcm kita jadi salah satu watak dlm tu kan utk memahami situasi yg di critakan =D

    ReplyDelete
  2. sha mesti menang ni.. gut luck ma frenzzz... vote utk sha.. kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Lea.. Aamiin.. Aamiin.. Jom joint Lea..

      Delete
  3. Saya join... ni entry nya ya... http://sishawa.blogspot.my/2017/01/giveaway-jom-baca-buku-novel-percuma.html :D

    ReplyDelete
  4. Terima kasih sudi join GA ni. Wah menarik juga buku ni. Boleh cari lepas ni :)

    ReplyDelete
  5. good luck sha..MV join http://msvelentine.blogspot.my/2017/01/giveaway-jom-baca-buku-novel-percuma.html

    ReplyDelete
  6. 🌸💓🌼Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...🌸💓🌼

    #jombercontest
    #kisahhidupku

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI