Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

Wednesday, January 18, 2017

Banglo Seksyen 12 oleh Hasrudi Jawawi

Assalammualaikum..
Hye semua..

Lepas baca novel cinta, kita baca novel seram pula..
Hehehe.. Seram pastu cinta.. pastu seram balik..
Kali ini Sha pilih untuk baca Banglo Seksyen 12..
Novel ini Sha beli bulan Disember 2016..
Baru ini berkesempatan nak baca..
Sambil-sambil kita ada masa terluang nie, jomlah baca..

"Dia datang bila cahaya menghilang..."
Novel mengenai sebuah banglo yang misteri..
Novel nie memang best..
Kena baca sampai habis baru tau kenapa kejadian tu semua berlaku..
Ko ingatkan sebab gangguan tapi rupanya sebab lain..
Seriuslah, meremang owh baca novel ini..
Sha baca non stop novel ini..
Habis baca jam dah 12.30malam.. Hahaha..
Memang meremang lah kan..
Tapi memang novel ini ohsem..
Rasa macam joint sama je aktiviti mereka dan penyiasatan polis tu..
Memang best dan membuatkan perasaan seram sejuk..
Jom membaca..

 
Baca dan tamat pada 14.01.2017

10 comments:

  1. WoW!!! Boleh lah pinjam... LeYa memang minat baca novel ni

    ReplyDelete
  2. Menarik ni...lama dah tak baca buku citer seram

    ReplyDelete
  3. misteri ye rumah banglow tu.. menarik

    ReplyDelete
  4. seramnya kak sha . dh la buka entry kak sha ni time dalam blik snsorang. hahahha. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Sabar jelah melayan keseramannya..

      Delete
  5. wow...best2 semua yang sha share..kalau dekat confrm menapak ke rumah sha untuk jadi peminjam

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. Jauh la pula.. kalau tak boleh sha bagi pinjam..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI