Saturday, November 12, 2016

2 Nyawa 1 Cinta oleh Hanah Rishas

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang ohsem..
Cukup resepinya..
Penuh dengan misteri dan teka teki..
Sarat dengan kasih sayang..
Lengkap rencah yang diadun menjadikan Novel 2 Nyawa 1 Cinta tak mampu diletakkan..

Sehari sahaja masa yang Sha perlukan..
Persoalan demi persoalan memaksa Sha untuk terus membaca..
Mencari jawapan sambil meneka..
Malangnya tiada satu pun tekaan Sha yang mengena..
Asyik tersasar je..
Sampai ke penghujung Sha gagal meneka..

Tahniah buat penulis..
Tak sia-sia Sha membeli novel ini..
Pilihan yang tepat.. Sha suka..

Gabungan antara misteri dan cinta memberi kepuasan..
Humairah vs Humairah..
Haikal dan Fadzlan..
Nenek Rosnah dan Engku Zubaidah..
Siapa Rose Harliana??
Siapa pula Jali??
Siapa yang terbunuh dan dibunuh??
Kalau nak tau, kenalah baca novel 2 Nyawa 1 Cinta oleh Hanah Rishas ini..

Baca dan selesai pada 05.11.2016
Buku yang ke-101 untuk tahun 2016

Published 2014 by GedeBook

7 comments:

  1. gile la kak sha ni... sehari je baca.. jeles tul!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buku dia best giler Unni.. Start baca tak boleh berhenti.. Kebetulan masa nie kat kampung.. Memang banyak masa untuk membaca.. hehehe..

      Delete
  2. wah bestnya..mv kalau baca kena stop2 sebab kena fokus anak

    ReplyDelete
  3. Terima kasih sis atas komen. terima kasih banyak2 :)

    ReplyDelete
  4. Terima kasih sis SHA atas komen :) Terima kasih banyak2 kerana sudi beli dan baca karya kecil saya :)

    boleh juga jenguk blog saya http://misskulles.blogspot.com utk projek2 dahulukala dan yg sedang diusahakan :)

    Again, thanks sis SHA :) :))

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum sha..saya hanah rishas, boleh tak bagi alamat, saya nak hadiahkan novel 2Nyawa 1 Cinta ni..versi revamp yang terbit pada tahun 2021 bertajuk HATI YANG MEMANGGIL NAMAMU' :) pls PM saya ya <3

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com