Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, October 20, 2016

Antologi Jiwa Kacau - Gaun Berdarah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom kita membaca..
Membaca jambatan Ilmu..
Maaflah ye.. merapu lak..

Antologi Jiwa Kacau - Gaun Berdarah
Kompilasi 27 buah cerpen dengan penulis yang berbeza..
Ramlee Awang Murshid, Annur Shanana, Ayim Rifqi, Domi Nisa, Sauriani, Jia Ariza, Syafeza Sauli, Syasya Bellyna, Imanisa Riana, Salleh Kausari, Nash Azly, Maria Kajiwa, Dhieya Adlynna, Isha Idiaz, Zakri Rahman, Indah Hairani, Amer Mukhlis , Naim Tamdjis, A. Darwisy, Reeani Annur

Antologi ini mengupas beberapa cerita pembunuhan kejam yang tidak terjangkau dalam minda kita.

Raudhah - Memang best.. Dah baca novel penuh..
Pelesit - Manusia masih lagi bertuankan jin dan syaitan.. Kejam..
No! Papa No! - Kisah lelaki yang sangat kejam menyebabkan pengakhiran gelap pada anak kecil..
Jam 3.00 pagi - Kisah gangguan tepat pada jam 3.00 pagi.. kesian dan agak merinding juga..
Hati Dhia - Okay.. Memula ingatkan pasal apa.. Rupanya mamat psiko.. Ganas dan kejam.. I like..
terutama sekali ungkapan “Terima kasih, Dhia. Hati kau lebih sedap daripada hati Marlia.”
Mahakarya - Adoi la.. Psiko betul cerita ini.. Pengakhiran yang sadis..
Aku Bukan Serigala - Alahai.. Ngeri..
Asad - Cerita yang agak tak berapa nak faham tapi menyeramkan..
Sayap-sayap ke Syurga - Kisah perjuangan yang sangat ohsem.. Dan kita terus berjuang..
Gamelan - Yeah!! Cerita yang mengingatkan pada JBDM.. Suka sangat alat muzik ini..
Dalang - Rupanya musuh sangat dekat..
Dendam Seorang Lelaki - Dendam yang membawa kesakitan pada orang lain..
Bebaskan Aku Sayang - Psiko betul cerita ini, ingatkan Amir yang jahat rupanya.. Alahai.. psiko betul..
Gaun Berdarah - Kisah manusia yang tak reti bersyukur.. Akhirnya mengundang padah..
Misteri Histeria Ramalan - Okay.. cerita yang pelik tapi berjaya menghuru harakan jiwa..
Soulmate - Gangguan makhluk halus.. Kalau tak kuat memang terpesong..
Hujan Rintik-rintik - Sadis betul misi Ashikin.. Barulah kena dengan batang hidung lelaki curang dan perempuan murahan.. Ohsem..
Kau Milikku - Tekanan yang melampau namun tidak dirawat..
Aku Tak Tahu - Memang aku tak tahu.. hahaha.. Bila seran datang bertandang..
Burai - Sadis owh cerita ini.. Kekejaman membentuk manusia menjadi sadis..
Catatan Untuk Sang Puteri - Ohsem.. seram tapi menawan hati.. Kisah yang jarang terjumpa..
Entri Jurnal Shahnaz : Aku Benci Papa - Kerakusan sorang lelaki hanpir meragut nyawa..
Kaki - Obses sangat dengan kaki.. Akhirnya gila..
Liana - Meminta bantuan je.. Tapi caranya menyeramkan..
Rintihan Azrinah - Kesian Azrinah..
Tiga Bala - Bala yang berlaku sebenarnya takdir yang tersurat..
Penunggu Rumah No 13 - Takbur lagi.. kan dah mendapat.

Memang novel ini berjaya membuatkan perasaan jadi kacau bilau..
Bila seram dan thriller bergabung memang huru hara..
.

 
Baca pada 16.10.2016
Selesai pada 17.10.2016

4 comments:

  1. ada jugak beli buku ni.. tapi tak khatam lagi.. hahaha
    tak boleh baca banyak2.. rasa sakit kepala terus..

    ReplyDelete
  2. mcm mna kaksha boleh hbiskan novel tebal tu sehari jeeeeee????

    ReplyDelete
  3. Ramlee awang murshid.. wahh idola Unni tu, dulu time stdy tak ketinggalan novel dia[ Baucer buku buat beli novel] skg ni memang follow..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI