Saturday, July 9, 2016

Saya Bukan Robot

Assalamualaikum...
Hye semua..
Hari ini Sha nak buat luahan rasa..

Mestilah sedih...
Nak komen bebanyak dah tak boleh...
Kenapa tak boleh??
Entah.. Sha pun tak tahu kenapa..
Sha komen lebih jer, dia mesti suruh buktikan Sha bukan robot..

Memang sangat-sangat mengganggu..
kepada kengkawan, Sha minta maaf sekiranya kurang komen..
Sekarang nie Sha klik iklan nuffnang jer...
Senang.. Kalau rajin Sha jawab lah juga soalan2 untuk buktikan Sha bukan robot...

Tapi kalau pakai Handphone memang leceh..
Sebab kena pilih gambar...
Encik Google... Sila jangan buat saya begini...
Saya tak spam pun..
Saya just nak komen blog kengkawan je..

 
 Kalau klik kotak Saya bukan robot, ok lagi...

 Bila dia keluar gambar cam kat atas ini yang stress...
Nak kena pilih.. Kalau tersalah pilih, dia keluar gambar lain...




Antara Image yang kerap keluar bila Sha komen dan kena sahkan yang Sha ini bukan robot...

 
Kena tick semua kotak yang ada gambar tanda jalan...

 
Kena tick semua gambar yang paparkan bahagian depan kedai...

 
Kena tick semua gambar yang ada pokok palma..

4 comments:

  1. Tahu tak pe kak..
    Kkadang kita komen panjang2 time nak tekan publish keluar macam gitu..
    Dua tiga kali cuba tak lepas2 last2 out je terus..
    Stress sngt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau guna komputer tu gagah lagi..
      Kalau guna hp memang give up..

      Delete
  2. Reen pun ble jmpa benda ni.. Haiiiii... Sabar je lah.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com