Saturday, July 23, 2016

Sarapan Ringkas Amani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila Amani dah mula pelbagaikan menu makanan..
Senang Sha nak bagi dia makan..
Kalau dulu roti hanya makan dengan planta xpun peanut butter lady choice..
Sekarang dah boleh tambah satu lagi menu..
Roti dan telur hancur..
Telur tu sha goreng dengan planta..
Nak lagi sedap, buh susu segar sikit..
Rasa dia akan jadi lagi sedap..
Seronok tengok Amani makan..

X payah sapu apa-apa dekat roti..
Amani makan roti hancur dengan roti je..
Dia memang macam tu.. plain je..

 
Roti dua keping..
Telur hancur (Telur sebutir je)
 
 
Inilah marjerin yang menjadi kegemaran kami sekeluarga..
Adele.. Wangi dan sedap..

2 comments:

  1. wah boleh cuba ni..alysa pon suka telur goreng..nak tambah cheese gak..diorang suka cheese..tq Sha bg resipi

    ReplyDelete
  2. bestnya anak2 mv pun mcm ni..tak memilih sgt ....selalu buat bread n telur..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI