Shoplinks.Asia

Sunday, July 31, 2016

Imani dan Grill

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aktiviti Imani bila dirumah..
Bukan kata kat rumah..
Bila pergi rumah orang pun dia memanjat juga..

Lasak sungguh anak dara Sha yang sorang nie..
Sekarang ini kalau senyap je, memang kena menjenguk..
Tahu-tahu je dia dah dekat grill atas..
Elok je dia bergayut kat situ..

Kita yang nengok yang seriau..

 

 
Tahu pula dia emak tengah ambil gambar dia..

5 comments:

  1. Aduhaiii lah anakk.. Seriau auntie tgk nak kamu memanjat2 gitu.. Huhu..
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete
  2. BIASA BUDAK BARU NK MEMBESAR BEGITU LA .. MCM DIE NK TRY ...POLISH SKILLS

    ReplyDelete
  3. ni sama mcm syamimi ...dah boleh jadi geng

    ReplyDelete
  4. hehehe.. dulu suka panjat juga. dh besar sikit pokok pun jd

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI