Ayam Golek Ulu Slim di Tanjung Malim - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, July 31, 2016

Ayam Golek Ulu Slim di Tanjung Malim

Assalamualaikum..
Hye semua..

Suka amkan ayam..
Meh cuba ayam golek yang ohsem ini..
Bergolek-golek ayam ini tau..

Sha perasan ayam golek ini masa Ramadhan aritu..
Berjaya beli sekali je..
Hari lain pergi asyik habis jer..

Mujur 2 minggu lepas raya, pi usha-usha..
Yeah!! Dia dah start jual balik..
Beli ayam ini memang kena sabar..
Ada rezeki, adalah..
Sebab laku keras..

Walaupun bukan bulan Ramadhan..
Memang tengok rezeki..

Dekat dengan taman Wangsa Jaya, Tanjung Malim..
Kalau dari arah Pekan Tanjung Malim, sebelah kiri, sebelum Pasaraya Hari Hari..
Kalau dari Behrang, sebelah kanan..

 

 

4 comments:

  1. ooo yg jenis belah ... ek selalu beli yg sejnis sekor2 tak belah2 tu ..kat putrajaya ada satu mmg sedap tp lama dah tak nampak dia jual kat pasar mlm ..

    ReplyDelete
  2. mcm sedap je ayam tu..kalau dekat mau hari2 serbu. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..