Piano oleh Ateen Khalid - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, June 26, 2016

Piano oleh Ateen Khalid

Assalamualaikum
Hye semua..

Novel yang sangat ohsem..
Cerita seram dan kelakar..

Piano berjaya membuatkan Sha bergelak ketawa dari mula cerita,
sehinggalah habis cerita...
dengan menggunakan loghat utara dalam ceritanya,
Ateen Khalid berjaya membuatkan cerita Piano menjadi ohsem..

Dari mula hingga habis, misteri berterusan..
Keseraman dan juga kelawakkan..
Memang bestlah..

Terbaik sangat.. silalah baca..
Sha sampai kena tegur dengan Amanilah..
Sebab gelak-gelak ketika membaca novel ini..

Mula dan selesai baca pada 20.06.2016

4 comments:

  1. Haiss cam menarik ni.. Nak kene beli gak ni.. hehe

    ReplyDelete
  2. habis baca dalam sehari je, mesti best sangat novel ni kan

    ReplyDelete
  3. Best sgt tu sebab sehari dah hbis baca. Terbaik

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..