Bila My Gegurl Bermake-up - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, March 25, 2016

Bila My Gegurl Bermake-up

Assalamualaikum..
Hye guys..
Korang yang ada anak pompuan melalui tak apa yang Sha lalui nie?

Anak-anak dara nie dah mula tertarik dengan alat-alat solek..
Kalau gi Watson or Guardian, memang x gerak r dari rak jualan alat-alat solek..
Jenuh pujuk suh balik..
Aduhai... Anak dara dah makin besar..

Nie aktiviti bila weekand..
Kebetulan adik Sha memang stay umah sha skrg nie..
Dialah yang rajin melayan..
Sha mane ada dah make up2 nie..
Lip balm pun xde.. kikikiki..

4 comments:

  1. tu mesti kontrol bibir supaya liptik tak hilang tuu kan hihi... comel dah anak dara Sha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun.. X katup mulut.. x bagi pegang ngn cium.. sabar jellah..

      Delete
  2. dah namanya anak dara memang macam tu kot, akak ada sorang anak dara tpi kecik lagi itupun memang minta dengan bedak dan lip gloss mamanya ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. perempuan kan kak.. Mesti nak nampak ayu, chomey.. hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..