Thursday, December 3, 2015

Celcom WIFI

Assalamualaikum..
Pada pengguna Celcom Prepaid..
Celcom menawarkan Data WIFI percuma bila mana anda toup prepaid anda..
Tapi saya x pasti pula sama ada semua jenis prepaid celcom ataupun ada jenis tertentu jer..

Baru-baru ini di tempat kerja saya ada dipasangkan antenna untuk akses WIFI Celcom.
Sebelum ini saya memang pernah dapat mesej mengatakan saya diberikan data percuma untuk menggunakan WIFI Celcom, tapi x pernah guna pun.
Mujurlah tarikh tamatnya lama lagi.
Bila dah ada akses, barulah nak godek-godek Website Celcom..

Boleh Klik SINI untuk lebih detail

Pada yang pernah dapat mesej mengenai data WIFI percuma bolehlah semak dengan cara menghantar mesej WIFI STATUS ke 22188 dan untuk dapatkan password boleh tengok gambar dibawah.
Cara yang sangat mudah


Kalau anda x pernah dapat mesej WIFI percuma anda juga boleh beli
Caranya seperti dibawah.


Kalau nak ke page login klik SINI

Semoga berguna untuk anda semua pengguna Celcom.

Kalau nampak logo ini, maknanya bolehlah login WIFI Celcom anda..

3 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com