August 2011 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, August 22, 2011

Kecederaan Nur Amani

August 22, 2011
Kecederaan Nur Amani
Hari Sabtu 20 Ogos 2011 meninggalkan kesan kepadaku... satu peristiwa berdarah telah berlaku ke atas Nur Amani.. permata hatiku... tengah seronok-seronok bermain, tetibe Amani terjatuh.. tersembam.. Ya Allah.. panik sekejap r jantung ku... bibir die pecah, jatuh tersembam.. darah yang kuar banyak giler... memang aku x sanggup nak tengok.. Amani nangis aku pun nangis.. Ya Allah, atas kecuaian aku, Amani yang sakit sian die.. separuh hari tu die nak makan xle, nak minum pun xle.. pedih.. huhuhu... memang sedih r nengokkan die.. naseb baek malam tu die da boleh minum susu balik.. lepas jatuh tu terus bawak die gi klinik azhar kat TM, alhamdulillah r.. sapu kan ubat bg bibir die kebas.. pastu mlm nye aku sapukan gel gamat kat luka die.. sampey la nie dok teringat-ingat.. huhuhu.... pengalaman dan kenangan..
Read More